Simple et efficace







Présentation en simplicité de mes nouvelles acquisitions que j'adore. Un chandail long à maille, parfait pour porter avec un jeans haut ou une jupe crayon, puisqu'il est relativement court . Il est signé Material Girl, la griffe crée par Madonna et sa fille Lola!  Puis mon nouveau sac, avec lequel je suis complètement en amour, j'adore le design du zigzag et les couleurs qui font estival malgré le froid, il est signé Olivia and Joy, une marque que je viens tout juste de découvrir. Finalement mon manteau acheté chez Dynamite. En cuir noir et crème. Souple à l'avant et ultra confo, ça va définitivement devenir mon item favoris pour l'automne, 

Commentaires

  1. Ah oui, en France on a tendance à croire que tout les canadiens son bilingues (ou c'est peut-être parceque nous on est nul question langues étrangères haha!)!
    J'adooooore ton pull et ton sac! :)

    RépondreEffacer
  2. la sac est canon*_*.je veux le meme!la chale est vachement sympa.ma pauvre!mais il est vachement bien moi non plus j'etais pas trop fan de james bond mais j'ai craque au final!je me suis isncris à ton site.

    RépondreEffacer
  3. J'adore la marque Material Girl! Surtout les bijoux, ils sont pas chers du tout et vraiment bien! <3
    Jolie le chandail, j'en voulais justement un dans le même style (bah oui, depuis que j'en ai vu un sur Taylor Swift, j'en rêve!)
    Un petit tour au La Baie s'impose hihi! :)

    RépondreEffacer
  4. Je me suis egalement inscrite a ton blog :)

    Bisous,Emelyne
    http://ledressingdemelyne.blogspot.fr/
    [Nouveau post]

    RépondreEffacer
  5. Ton sac est superbe! J'adore !
    Je suis aussi membre de ton blog :)

    RépondreEffacer
  6. love the bag! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    RépondreEffacer
  7. I follow you, now it is your turn :}

    RépondreEffacer
  8. I love your blog! This was my first time here and it definitely won't be my last! I'm your newest follower on GFC! I'd love it if you'd follow me back :)

    www.allthingskma.com

    xo

    Kate

    RépondreEffacer
  9. nice bag kisses, I think that is a good idea to follow each other so waiting for your following

    RépondreEffacer
  10. I LOVE that sweater you got :) it's super cute! :D x

    RépondreEffacer
  11. Beautiful bag!
    Thanks for your comment in my blog.
    Sure, lets follow each other!
    Follow me and I will follow you back!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    RépondreEffacer
  12. thank you for the comment on my blog! i would love to follow each other!
    i follow you now on GFC - please follow me back!
    kisses jess
    http://jessjessde.blogspot.de/

    RépondreEffacer
  13. Hi. Very nice post! I love the bag!
    Do you wanna follow each other?? I'm following you on gfc!!
    Hope you follow me back! Have a nice day!

    Another earth pink
    Bloglovin
    Facebook
    Twitter
    Fashiolista

    RépondreEffacer
  14. Hi!
    I like a lot your bag, and your sweater is very original!
    Thank you for visiting my blog!
    I would like to follow each other!
    Have a great week-end!
    Bonne journee!!!
    Bisous!!!

    RépondreEffacer
  15. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Write on my blog if you want...
    Anthea
    www.antheafashion.com

    RépondreEffacer
  16. Sans vilain jeu de mot --> gros gros coup de coeur pour le pull ^^

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    RépondreEffacer
  17. that heart shaped pullover sweater is AMAZING! love it so much!

    I'm so happy I stumbled across your lovely blog.
    I would love it if you could check out mine. If you'd like I'd love to keep in touch by following each other on GFC. Please let me know! ;)

    Have a wonderful day!

    MOIOLOGY

    RépondreEffacer
  18. you definitly feel fashion well.

    RépondreEffacer
  19. Hey gorgeous, I am currently having a giveaway over on my blog at the moment, I would love for you to check it out :)
    Punky Pugs Beauty products Giveaway
    xxxx

    RépondreEffacer
  20. Le sac est magnifique ! Un gros coup de cœur :)

    RépondreEffacer
  21. Love the bag, great blog.
    would love to follow each other,
    Just leave a comment I alway's follow back! (bloglovin)

    love,
    chloechante.blogspot.com

    RépondreEffacer
  22. Hi dear! Yes, I would love to follow each other! I'll start.. following via GFC! Let me know when you do the same so we can keep in touch! <3
    xo, elle from Living in Color.

    RépondreEffacer
  23. I'm loving that heart jumper. so cute!

    x karen
    www.thechicndamned.blogspot.com

    RépondreEffacer
  24. That sweater is so cute!
    ofcourse we can follow eachother!
    im following you now, waiting for your turn

    xxx
    Meral
    Me-Peerless

    RépondreEffacer
  25. Thxx for de comment on my blog !
    Really like youre blog.
    I'm following now!!
    love,xx

    chloechante.blogspot.com

    RépondreEffacer
  26. Ce sac est vraiment superbe et le haut est mignon comme tout :)

    RépondreEffacer
  27. Il n'y a pas problème t'inquiète! Merci à toi :)
    - Le Sac est sympas :)

    RépondreEffacer
  28. Nice buys!

    http://initialed.blogspot.com

    RépondreEffacer
  29. Lovely post! LOVE the jumper!!!!

    Would you mind checking out my latest blog post and let me know what you think? Would mean a lot to me! www.thepulseoffashion.blogspot.com

    Thanks xx

    RépondreEffacer
  30. oui, cest vrai que ny est géniale!! jspr y retourner bientot! xx

    RépondreEffacer
  31. Il est super sympa ce pull, j'aime bcp :)

    RépondreEffacer
  32. Love the jumper!
    Follow your blog by GFC, hope, you'll follow me back)

    Kicky Jane

    RépondreEffacer

Publier un commentaire

Messages les plus consultés